W content marketingu od 1997 r. Przez 8 lat kierował działem contentowym w Twenty Four Seven PR. W latach 2008-2009 dyrektor wydawniczy Novimedia Content Publishing, w tamtych czasach największej i najbardziej utytułowanej agencji CP w Polsce. Od 2010 r. właściciel własnej firmy contentowej – Content Zone. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, kierunek: dziennikarstwo, specjalizacja: „Public Relations i marketing medialny”. Pracował dla McDonald's Polska, Citi Handlowy, Microsoft Dynamics, Nestle Polska, Frito-Lay Poland (PepsiCo.), Raiffeisen Bank Polska, Mondial Assistance, E.Wedel S.A., Danone Ciastka.

Laureat Golden Pearl Award 2010 w kategorii „Best new magazine”, nagrody przyznawanej przez Custom Content Council z siedzibą w Nowym Jorku za magazyn „C&C” dla Raiffeisen Bank Polska. Laureat Złotego Spinacza 2006 w kategorii „Komunikacja wewnętrzna”, nagrody przyznawanej przez Związek Firm Public Relations za kampanię „Usuwamy niebiezpieczniki” dla Huty Arcelor Warszawa. Posiada doświadczenie dziennikarskie.