Komunikacją zajmuje się od 1997 roku. Pracował w trzech agencjach: PR Partners, Marka oraz 24/7Communication. Zrealizował liczne projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, CSRu, sponsoringu. Specjalizuje się w komunikacji produktowej i eventach. Przez kilkanaście lat związany z marką McDonald’s. Współpracował także z Fundacją Ronalda McDonalda (RMHC Poland), Browarem Belgia, NTT Systems, Fundacją Promocja Zdrowia, WWG Management /Mermaid, Michael Page International Poland, CommaOil, Aronia SA, Bayer SA. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, kierunek „Marketing i zarządzanie”.

Kilka z jego zrealizowanych projektów zostało docenionych w konkursach branżowych: „20-lecie McDonald’s Polska” („Magellan”, Srebrna statuetka), „Dociekliwi McDonald’s” („Magellan”, Srebrna statuetka), Kampania „NIE nowotworom u dzieci” dla Fundacji Ronalda McDonalda (“Złoty Spinacz”), „Dociekliwi McDonald’s”  (“Excellence awards”, nominacja), „Trust & Transparency” dla McDonald’s Polska (“Złote Spinacze”, nominacja), “McEkspert” dla McDonald’s Polska (“Złote Spinacze”, nominacja)